Er du ikke fornøyd med varen?
Noen ganger er det dessverre slik at produktene man bestiller ikke alltid samsvarer med det man forventer, spesielt med nettsalg. Derfor har vi angrerett i l4 dager fra avtalen er inngått, slik at du som kjøper kan føle deg sikker på om produktet passer for deg eller ikke.
Dersom du benytter deg av din angrerett, betaler du kun fraktkostnadene for a sende varen i retur, jamført angrerettloven § 15. Bare husk at produktet må vare i original stand og med all original-emballasje ved retur. Angrerett-skjema blir lagt til som vedlegg til leveringsbekreftelsen du får. Og denne skal du fylle ut og returnere til oss sammen med produktene du ikke ønsker. Varer kan også leveres hos oss etter avtale. Du kan enten bytte til andre produkter eller få pengene for produktene tilbake.
Angrerett kan også benyttes ved å avbestille ordre helt eller delvis før varene er sendt fra oss. Du behøver ikke a informere oss om hvorfor du returnerer en vare, men vi setter pris på om du beskriver hvorfor, spesielt om dette kan hjelpe oss til a bli bedre. Dersom du har betalt for varen(e) på andre måter enn med Visa/Mastercard trenger vi ditt kontonummer.
Dersom angreretten omfatter ordren i sin helhet, tilbakeføres den totale ordresummen. Tilgodehavende vil overføres tilbake til kredittkortet som ble benyttet ved kjøp, alternativt overført til det oppgitte kontonummer, senest en uke etter at lampene er mottatt hos oss. Dersom du ønsker å avbestille en ordre som ennå ikke er sendt fra oss, kan du ringe oss eller sende en e-post hvor du spesifiserer om det gjelder din ordre i sin helhet eller hvilke varer du ønsker slettet fra bestillingen. Det påløper selvsagt ingen kostnader dersom avbestilling skjer før varen(e) er sendt fra oss.
Vi gjør også oppmerksom på at oppgitte mål kan avvike +1- i cm. Lys & Design Kongsberg tar forbehold om feil på sidene og for hendelser som skyldes transportør, leverandør eller annet som ligger utenfor vår kontroll. Det tas også forbehold om skrivefeil og endringer i produktbeskrivelsen. Dersom dette gjør at produktet ikke kan leveres, eller at produktet ikke ønskes levert, vil vi etter avtale sørge for at du kan annullere kjøpet uten kostnader i forbindelse med retur. Vårt ansvar begrenser seg til å heve kjøpet. Kontakt oss gjerne om du har forslag til forbedring!
Produktet fungerer ikke, hva skal jeg gjøre? Fortvil ikke, ta kontakt med oss så hjelper vi deg så godt vi kan! Det gis full reklamasjonsrett etter forbrukerkjøpsloven for alle produkter vi selger. Det er minimum to års reklamasjonsrett på alle varer. For produkter som er ment å vare lenger er reklamasjonsfristen fem år.
Vi sender ut mangfoldige forsendelser med sårbart gods. Vi har gode rutiner på å pakke forsendelsen på en forsvarlig måte, for å få minimalt med skader. Lys & Design Kongsberg garanterer at varer sendt fra oss ikke har noen tegn til skade. Kjøper har selv ansvar for å sjekke varen ved ankomst. Hvis varen er skadet er kjøper pliktig til å melde dette til Posten sa raskt som mulig. Har du vært så uheldig å motta ett knust eller ødelagt produkt? Da er vi nødt til å følge Postens regler og rutiner for skadede sendinger.
1. Det første du må gjøre er å ta med produktet og emballasje tilbake dit du hentet ut ordren og fylle ut en skademelding.
2. Etter du har gjort dette kontakter du oss så sender vi deg et nytt produkt kostnadsfritt, som vi pakker ekstra godt! Blir varen levert med PostNord Logistisk kan dere ta kontakt med sjåføren eller med oss.
Pakker:
Lys & Design Kongsberg AS
Dyrmyrgata 23
3611 Kongsberg
Brev:
Lys & Design Kongsberg AS
Dyrmyrgata 23
3611 Kongsberg
TIf: 91 16 14 90
E-post: post@lysogdesignkongsberg.no
© 2024 Lys & Design Kongsberg AS – Utviklet og designet av Verdi Media Norge AS
Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen på nettstedet vårt og for personlig tilpasning av annonser. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Avvis alle
Vi tar ditt personvern på alvor og har satt i verk nødvendige tekniske og organisatoriske sikkerhetstiltak for å beskytte dine personlige data. I denne personvernerklæringen vil vi informere deg om hvordan vi samler inn, bruker, oppbevarer og beskytter dine personlige data når du besøker vår nettside. Du kan finne vår organisasjonsnummer og kontaktinformasjon på vår kontaktside eller ved søk på domenet du nå besøker hos Norid.no eller whois.com, og videre søk på org.nr. i brreg.no.
Vi samler inn og lagrer opplysninger som du gir oss gjennom vårt kontaktskjema, inkludert ditt navn, e-postadresse og annen kontaktinformasjon. I tillegg benytter vi oss av Google Fonts, Google Analytics, Google Site Kit og Facebook Pixel for å forbedre nettsiden vår, analysere trafikken og forstå effekten av annonsering på Facebook-plattformen. Vi kan også benytte sosiale medier og andre plattformer for markedsføring, noe som kan resultere i innsamling av din informasjon. Vi formidler ikke dine personopplysninger til tredjeparter eller bruker de i andre systemer om de ikke står beskrevet her, eller du har godkjent formidling ved innsending av skjema. Et eksempel er til en mailtjeneste hvor du på forhånd har godkjent å motta eposter eller har frivillig meldt deg på et nyhetsbrev.
Vi bruker tjenester fra Google for å spore og måle trafikken på nettsiden vår, dette betyr at Google kan få tilgang til dine personopplysninger. Hvordan Google forholder seg til ditt personvern kan du lese her.
Vi bruker dine personlige data til å svare på forespørsler du sender via vårt kontaktskjema, for å forbedre brukeropplevelsen på vår nettside og for å utføre analyse for å forbedre nettsiden vår. Dine data kan bli lagret så lenge det er hensiktsmessig, med mindre du ber om sletting. Opplysningene lagres på serverne til våre leverandører. Du kan kontakte oss for å få informasjon om hvilken leverandør vi bruker.
Vi har satt i verk nødvendige tekniske og organisatoriske sikkerhetstiltak for å beskytte dine personlige data mot uautorisert tilgang, endring, offentliggjøring eller ødeleggelse. Utover våre interne rutiner har også våre leverandører sine sikkerhetstiltak som du kan finne ut av ved å kontakte oss.
Du har rett til å be om innsyn i de personopplysningene vi behandler om deg og hvordan de behandles. Du kan også be om korreksjon, sletting og begrensninger i behandlingen av personopplysninger i henhold til personopplysningsloven. Hvis du mener at vi ikke overholder dine rettigheter i henhold til personopplysningsloven, har du rett til å klage til den aktuelle tilsynsmyndigheten. Dette gjøres ved å sende klage til Datatilsynet, du finner informasjon om hvordan kontakte Datatilsynet på Datatilsynet sine nettsider.
Vi følger Datatilsynets krav til GDPR, du finner info og dine rettigheter og våre plikter her.
Du har rett til å klage til Datatilsynet om vi ikke etterfølger gjellende lover og regler.